فروش عمده رنگ اکرلیک کد500 رنگارنگ اطلس

فروش عمده رنگ اکرلیک کد500 رنگارنگ اطلس رنگ اکرلیک کد500 رنگارنگ اطلس از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه تولید می شود. این رنگ با مقاومت و دوام بالا و قابلیت شستشوی 100 درصدی یکی از بهترین گزینه ها در بین رنگ های پایه آب می باشد

 فروش عمده رنگ اکرلیک کد500 رنگارنگ اطلس

از مهمترین مزیت های این رنگ میتوان به این ویژگی اشاره کرد که  موقع اجرا هیچگونه زیر کار و یا پرایمری نیاز ندارد. محصول آکریلیک اطلس به دلیل پایه آب بودن برای رقیق شدن نیاز به استفاده از حلال های شیمیایی ندارند. به دلیل عدم استفاده از حلال های شیمیایی این محصول بدون بو است. رنگ آکریلیک اطلس با محیط زیست سازگار بوده و هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارد. این محصول ضد باکتری بوده و قابل شستشو است. رنگ های آکریلیک اطلس قابلیت ترکیب شدن با انواع مادر رنگ های آکریلیک و ایجاد یک فام رنگی جدید را نیز دارند.

ویژگی‌ها و مزایای رنگ آکریلیک

رنگ های آکریلیک نسل جدیدی از رنگ ها هستند که در بعضی مواقع جایگزینی مناسب برای رنگ های رو غنی و پلاستیک به شمار می آیند. برخی از ویژگی های این رنگ ها عبارتند از

1- دوام و ماندگاری

2- غلظت بالا

3- استفاده آسان

4- غلظت مناسب

5- بدون بو

6- قابل شستشو

7- مقاوم در برابر نور خورشید

8- سرعت خشک شدن بسیار بالا

9- انعطاف پذیری عالی

10- سازگار با محیط زیست

11- امکان اجرا و ترمیم مجدد

این رنگ بصورت دبه و گالن تولید می شود.  اما بیشتر در بازار ایران بصورت دبه بفروش میرسد. فام رنگ ‌بندی این محصول بصورت سفید می باشد. این محصول را می توان به مدت یکسال در محیط بسته نگهداری کرد و بهترین زمان مصرف این رنگ تا یکسال بعد از زمان تولید است.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده رنگ اکرلیک کد500 رنگارنگ اطلس  این محصول به قیمت درب کارخانه با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

 

فروش عمده رنگ اکرلیک کد500 رنگارنگ اطلس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما