خرید اینترنتی رنگ ساختمانی سحر

خرید اینترنتی رنگ ساختمانی سحر که این رنگ از برترین برندهای معروف ایران می باشد که سازگاری بسیار

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خوبی با شرایط اب هوایی ایران را دارد.

خرید اینترنتی رنگ ساختمانی سحر

شما فروشندگان و شرکتهای پخش رنگ از سرتاسر کشور می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب از بازرگانی رادین  سفارش دهید.

رنگهای ساختمانی سحر با بروز ترین مواد اولیه رزین ساخته می شوند. و این برند رنگ های روغنی، پلاستیک و آکریلیک با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. ارسال این محصول به سرتاسر کشور انجام می شود.

رنگ های روغنی سحر در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند. این رنگ ها 100 درصد قابل شستشو هستند و پس از خشک شدن دافع رطوبت هستند. رنگ های روغنی سحر دارای تنوع رنگی گسترده ای هستند. این رنگ ها به طور وسیعی در مناطق پر رفت و آمد در خانه ها مانند اتاق بازی کودکان و یا راهروهای باریک مناسب هستند. از طرف دیگر می توان آن ها را در محیط های با رطوبت بالا مانند بیشتر مراکز تفریحی آبی، و حتی قطعات مورد استفاده در منزل از قبیل کابینت و مبلمان نیز استفاده کرد. سطح براق آن ها هر نوع لکی را به خود نمی گیرند و براحتی با یک دستمال مرطوب قابلیت تمیزکاری دارند و تا مدت طولانی همواره درخشش خود را حفظ می کنند.

رنگ های پلاستیک و آکریلیک سحر پایه آب بوده و فاقد بو هستند و با محیط زیست سازگاری بالایی دارند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رنگهای سحر با واحد فروش در تماس باشید. برای سفارش این محصول به ما هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و به آسانی می توانید ثبت سفارش کنید.

ارتباط با کارشناس فروش حانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

خرید اینترنتی رنگ ساختمانی سحر

رنگ سحر

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما