خرید عمده اکلیل طلایی و نقره ای 50 گرمی

خرید عمده اکلیل طلایی و نقره ای 50 گرمی این محصولات ساخت کشور آلمان هستند و با نام اکلیل طلایی و نقره ای اکارت آلمان شناخته می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید عمده اکلیل طلایی و نقره ای 50 گرمی

اکلیل های طلایی و نقره ای آلمان محصولاتی با کیفیت بالا هستند که در صنعت رنگ سازی  بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این پودرها ذرات ریز و براقی هستند که نور را در جهات مختلفی منعکس کرده و باعث درخشندگی سطح می شوند. این پودرها در صنایع چاپ،لوسترسازی، پتینه، پلاستیک و شیشه، ساخت رنگ های اتومبیلی، کارهای هنری و ساخت زیورآلات، مبلمان و روکش وسایل منزل و مجمسه سازی استفاده گسترده ای دارند.

این اکلیل ها دارای قدرت پوشانندگی بالایی هستند و همچنین براقیت منحصر به فردی به سطح مورد استفاده می دهند.  این محصولات باعث ایجاد درخشندگی و زیبایی خاصی در سطح مورد استفاده می شوند. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به قابلیت ترکیب شدن آنها با رنگ های دیگر اشاره کرد.

اکلیل های نقره ای اکارت در ساخت تابلوهای فلویدآرت و تکنیک ژئودآرت نیر استفاده فراوانی دارند. توجه به این نکته ضروری است که ترکیب اکلیل نقره ای با پودر سرنج باعث ایجاد انفجار و خطرات جبران ناپذیری می شود.

رعایت نکات ایمنی

توجه به این نکته خائز اهمیت است که هنگام استفاده از این پودرها، استفاده از دستکش و ماسک فیلتر دار ضروری است. اکلیل های طلایی سمی نیستند ولی به دلیل داشتن مواد شیمیایی امکان این که به ریه آسیب برسانند زباد است. این اکلیل ها قابلیت اشتعال دارند و تا حد امکان باید دور از نور خورشید و مواد مشتعل کننده نگه داری شوند و ترجیحا در جای خشک و خنک نگهداری شوند.

کدهای که در ایران معروف می باشد برای اکلیل طلایی 2018 و 2033 و برای اکلیل های نقره ای کدهای 1940 و 2025  شناخته شده است.

این محصولات همگی در اندازه های مختلفی مانند 50 گرمی،100گرمی،250 گرمی،1کیلویی،و حلب های 25 کیلویی در بازار عرضه می شوند.

برای تهیه انواع اکلیل های اکارت با مناسب ترین قیمت با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید

ارتباط با کارشناس فروش حانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

خرید عمده اکلیل طلایی و نقره ای 50 گرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما