عرضه مستقیم رنگ نمای ساختمان جوتن درتهران

عرضه مستقیم رنگ نمای ساختمان جوتن درتهران به تمام فروشگاها وپخشی های رنگ بصورت عمده و خرد با قیمت مناسب را از ما بخواهید. برای خرید مستقیم رنگ نمای ساختمان جوتن با پایین ترین قیمت با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید

عرضه مستقیم رنگ نمای ساختمان جوتن درتهران

رنگ های نما جوتن آکریلیک بوده و بر پایه آب هستند. از آنجایی که این رنگ ها بر پایه آب هستند برای رقیق شدن نیاز به استفاده از حلال‌های شیمیایی ندارند. عدم استفاده از حلال های شیمیایی باعث می‌شود که این رنگ بدون بو باشد. علاوه بر بدون بو بودن عدم استفاده از حلال های شیمیایی باعث می‌شود تا رنگ های نما هیچ گونه ضرری برای محیط زیست نداشته باشند.

رنگ های نما علاوه بر این که به عنوان لایه نهایی و تزئینی استفاده می شوند تا حدودی عایق حرارتی نیز هستند. این محصول بر روی انواع سطوح سیمانی، پنل های گچی، گچ، سیمان و چوبی قابل اجرا است. این رنگ دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی بوده و از این جهت انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در مناطق پر تردد و شلوغ مانند برج ها، مدارس، مراکز تجاری، ساختمان های اداری و مسکونی و بیمارستان ها است.

رنگ های جوتن از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار هستند و ترک های موجود بر سطح را به خوبی پوشش می دهد. رنگ های جوتن دارای خاصیت آنتی استاتیک هستند، این ویژگی باعث می‌شود تا سطح گرد و غبار را به خود جذب نکند و درنتیجه با گذشت زمان رنگ همچنان تازه و نو به نظر بیاید. این محصول به طور 100 درصد قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می شود. رنگ های جوتن ضد قارچ هستند.

عرضه مستقیم رنگ نمای ساختمان جوتن درتهران

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما