فروش انواع رنگهای پلاستیک کرومات

فروش انواع رنگهای پلاستیک کروماترنگ های تمام پلاستیک کرومات با توجه به مقاومت بالایی که نسبت به آب دارند، بیشتر به عنوان لایه نهایی برای محیط های داخلی ساختمان ها استفاده می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش انواع رنگهای پلاستیک کرومات

رنگ های پلاستیک و نیم پلاستیک اغلب به رنگ سفید در بازار عرضه می‌شوند. با استفاده از مادر رنگ های پلاستیک میتوان طیف گسترده ای از رنگ های پلاستیک با تنوع رنگی بالا ایجاد کرد.

رنگهای پلاستیک شرکت رنگسازی کرومات برحسب درجه به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند

  1. رنگ تمام پلاستیک
  2. رنگ نیم پلاستیک چاب مشکی
  3. رنگ نیم پلاستیک چاب سبز
  4. رنگ نیم پلاستیک کاکتوس

که هرگدام از این بسته بندی بصورت گالن،دبه،کیلو عرضه می شوند. توجه به این نکته ضروری است که رنگ های تمام پلاستیک تا حدودی قابل شستشو هستند.

محصولات نام برده شده همگی بصورت پایه اب می باشند و به دلیل اینکه برای رقیق شدن نیاز به حلال نفتی ندارد هیچ گونه بویی ندارد. این رنگ ها به دلیل پایه آب بودن هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند. از قدرت پوشش دهی خوبی برخوردارند و زمان خشک شدن انها بسیار بالا می باشد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. این محصول دارای تنوع رنگی بسیار گسترده ای است.

رنگ های پلاستیک با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و در نتیجه نیز قیمت های متفاوتی دارند. برای تهیه عمده رنگ های پلاستیک با بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش حانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

فروش انواع رنگهای پلاستیک کرومات

کرومات

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما