قیمت خرید رنگ کوره‌ای

قیمت خرید رنگ کوره‌ای رنگ ها در انواع گوناگون از جمله کوره ای موجودند و قیمت خرید برای آن ها با توجه به ویژگی هایشان متفاوت است. رنگ ها در جنس ها و انواع مختلفی وجود دارند.

رنگ کوره ای نوعی از رنگ می باشد که پس از استفاده به وسیله حرارت بالا خشک می شود. این رنگ ها در دو صورت مایع و پودری وجود دارد و کاربرد گسترده ای در زمینه رنگ آمیزی فلز دارند و قیمت خرید آن ها با توجه به اندازه استفاده شده و کیفیت متفاوت است. رنگ ها پوشش های شیمیایی می باشند که در انواع مختلف برای استفاده های گوناگون به کار می روند.

مزایای استفاده از رنگ های پودری

1- پوشش های پودری فاقد حلال هستند و مقدار کمی ترکیبات آلی فرار ) را در جو آزاد می کنند.
2- پوشش های پودری می توانند پوشش های بسیار ضخیم تری نسبت به پوشش های مایع معمولی بدون آسیب و افتادگی تولید کنند.

3- طیف گسترده ای از جلوه های ویژه با استفاده از پوشش های پودری که دستیابی به آن با سایر فرآیندهای پوشش غیرممکن است، به راحتی حاصل می شود.

4- زمان پخت با پوشش های پودری در مقایسه با پوشش های مایع به ویژه در هنگام استفاده از پوشش های پودر بنفش یا پودرهای گرمازای پیشرفته کم پخت، به طور قابل توجهی سریع تر است.

رنگ های کوره ای با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و در نتیجه نیز قیمت های متفاوتی دارند. برای تهیه این محصول با بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

 

 

 

قیمت خرید رنگ کوره ای

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما