قیمت رنگ جوتن در تهران

قیمت رنگ جوتن در تهران رنگ جوتن مخصوص کشور نروژ می باشد و در انواع فام و رال ها موجود می باشد. رنگ جوتن مخصوص نمای ساختمان نیز بوده و دارای خواص مقاوم و مناسب برای هرنوع ساختمان می باشد.

قیمت رنگ جوتن در تهران

رنگ های بافت دار ملایم، ماسه ای، نافذ، پاپ کورنی از محبوب ترین رنگ های نما و دیگر سطوح است. رنگ اکرلیک به دلیل مقاومت و دوام بالا، درخشندگی و انعطاف پذیری، محبوبیت بیشتری دارد. از جمله رنگ اکرلیک دراین زمینه رنگ جوتن می باشد. رنگ جوتن برروی سطوح مختلف از جمله گچ، سیمان، پنل های گچی و سیمانی (کناف) چوب و سطوح دیگر قابل اجرا می باشد. محصولات جوتن از دوام وماندگاری بالایی برخوردارهستند. این رنگ مناسب برای مراکز پر رفت و آمد می باشد مراکزی چون بیمارستان ها، مدارس، برج ها، ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و رستوران ها می باشد.

قیمت رنگ جوتن در تهران

مزایای استفاده از رنگ جوتن_ اردیبهشت 1402

رنگ های جوتن علاوه بر ایجاد جلوه بصری زیبایی که ایجاد می کنند از مزایای قابل توجهی نیز برخوردارند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

رنگ نما جوتن 100 درصد آکریلیک و پایه آب است. این ویژگی باعث می شود که این رنگ بدون بو و فاقد سرب و در نتیجه دوستدار محیط زیست باشد. این رنگ به دلیل حالت کشسانی که دارد تحمل پذیری بالایی در برابر ترک های روی دیوار دارد.

از دیگر مزیت های این رنگ می توان به عدم تغییر رنگ در گذر زمان اشاره کرد. استفاده از این رنگ به سطح اجازه تنفس می دهد و از جذب گرد و غبار بر روی سطح مورد استفاده جلوگیری می کند. رنگ جوتن عایق حرارتی و رطوبتی بوده و در برابر اشعه خورسید نیز بسیار مقاوم می باشد.

این رنگ از آنجا که دارای دوام و ماندگاری بالایی است و در سبک سازی وزن نهایی ساختمان تاثیر به سزایی دارد و به هزینه کمتری برای ترمیم در طول گذر زمان احتیاج دارد، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش ما و دریافت قیمت عمده رنگ جوتن در تهران با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد رأی: 4

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما