لیست قیمت رنگ صنعتی روناس در تهران

 

لیست قیمت رنگ صنعتی روناس در تهران شرکت تولید رنگ صنعتی روناس

جز بهترین برند های تولید رنگ می باشد که همواره پاسخگوی نیاز مشتریان

بوده است .

لیست قیمت رنگ صنعتی روناس در تهران

شرکت تولیدی و شیمیایی رنگ روناس با داشتن سال ها تجربه در تولید انواع رنگ های صنعتی، دریایی و ساختمانی با به کارگیری ماشین آلات و خطوط تولید پیشرفته، تلاشی مضاعف برای جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان خود به کار گرفته است.

شرکت رنگ سازی روناس  یکی از بزرگترین کارخانجات صنعتی رنگ سازی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1353 آغاز کرده است و فعالیت خود را  با تولید انواع رنگ های دریایی، صنعتی و ساختمانی و پوشش های حفاظتی با به کارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا گسترش داده است.

تاریخچه رنگ روناس

شرکت روناس در اول آذر ماه 1353 فعالیت خود را آغاز کرد. از اولین کارهای این شرکت جهت حفظ محیط زیست کاشت درخت در محوطه اطراف کارخانه بود. اولین سفارش برند روناس ساخت رنگ صنعتی برای شرکت ماشین سازی اراک بود. امروزه روناس بیش از 200 محصول در حوزه رنگ های تزئینی و ساختمانی، صنعتی، حفاظتی و دریایی در سبد کالایی محصولات خود دارد. اولین نمایندگی فروش رنگ روناس در شهر اراک بود و امروزه شرکت روناس بیش از 300 فروشگاه و نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد.

انواع محصولات شرکت روناس

سبد محصولات شرکت روناس بسیار گسترده بوده و انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و دریایی را تولید می‌کند. رنگ های صنعتی این شرکت ار کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع رنگی گسترده ای هستند.

جهت سفارش محصولات روناس با نمایندگی های هر شهر می توانید تماس بگیرید. شرکت بازرگانی رادین یکی از نمایندگان رسمی رنگ روناس در تهران است که می توانید سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش این شرکت به سرانجام برسانید.

منبع: https://rangkaran.ir

لیست قیمت رنگ صنعتی روناس در تهران09129687673

021-66095900

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما