نمایندگی فروش رنگ ترافیکی صبا شیمی

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی صبا شیمی یکی از مهمترین ابزارها برای برقراری ایمنی و کاهش تصادفات در راه ها و جاده ها، استفاده از رنگ های ترافیکی است. این نوع از رنگ با مشخص کردن محدوده های خاص تردد برای رانندگان و همچنین کاهش خطرات ناشی از حوادث رانندگی، توئانسته اند جایگاه مناسبی را در بین انواع رنگ ها به دست بیاورند و از ویژگی های بارز این رنگ ها میتوان به قابل دید بودن آنها حتی در شب اشاره کرد.

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی صبا شیمی

در واقع هدف از رنگ های ترافیکی برای خط کشی ها آگاهی دادن به استفاده کنندگان از مسیر و کاهش برخوردها و تصادفان و منظم کردن حرکت وسایل نقلیه است.

انواع رنگ های ترافیکی

۱- رنگ ترافیکی سرد

۲- رنگ ترافیکی گرم

۳- رنگ ترافیکی دو جزئی

ویژگی های رنگ های ترافیکی:

۱- خشک شدن سریع

۲- مقاومت سایشی بالای رنگ

۳- مقاوم در برابر تغییرات و شرایط آب و هوایی

۴- چسبندگی بسیار بالا به سطوح بتنی و آسفالت

برای رسم کردن علائم و خط کشی ها روی آسفالت و بتن از رنگ های ترافیکی استفاده می شود. این نوع رنگ با توجه به ویژگی و ساختار شیمیایی که دارد برای این کار بسیار مناسب هستند زیرا ماندگاری خیلی خوبی داشته و با رفت و آمدهای زیاد آسیب نمی‌بیند این ویژگی باعث کم شدن هزینه‌ها برای رنگ کردن می‌شود و از همه مهم‌ترسرعت خشک شدن بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های رنگ ترافیکی که باعث اهمیت آن شده است چسبندگی، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر آب  می‌باشد. برای علامت گذاری منطقه، مشخص کردن محدوده، پارکینگ‌ها، راهنمایی و کنترل خودرو ها درمسیر درست و خط کشی بزرگراه و خیابان و غیره از رنگ‌های ترافیکی استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع رنگ های ترافیکی و خرید این نوع رنگ ها با بازرگانی رادین در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین رنگ های ترافیکی را با قیمت درب کارخانه در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید. بازرگانی رادین نماینده انحصاری صبا شیمی آریا در ایران می باشد . رنگ های این شرکت را با درصد تخفیف مناسب و به قیمت عمده عرضه می نماید .

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی صبا شیمی

 



این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما