پخش مستقیم رنگ ممتاز پارس بهار

پخش مستقیم رنگ ممتاز پارس بهار رنگ ممتاز پارس بهار بر روی کلیه سطوح گچی، سیمانی، بتونی و چوبی برای داخل ساختمان قابل استفاده است.

پخش مستقیم رنگ ممتاز پارس بهار

رنگ های ممتاز پارس بهار پایه آب هستند و بر ای رقیق شدن نیاز به استفاده از حلال های شیمیایی و یا تینر ندارند. عدم استفاده از حلال های شیمیایی برای رقیق کردن این رنگ ها باعث شده تا این محصولات فاقد بو باشند. به دلیل پایه آب بودن هیچ گونه ضرری برای محیط زیست نداشته و سازگار با محیط زیست هستند.

این رنگ در برابر شستشو مقاومت بالایی داشته و از قدرت پوشانندگی عالی برخوردار است. رنگ های پارس بهار به سرعت خشک می شوند و اجرای آنها بسیار راحت و ساده بود و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

ویژگی های رنگ ممتاز پارس بهار

1- فاقد بو

2- قابل شستشو

3- چسبندگی بسیار بالا

4- قدرت پوشش دهی بسیار بالا

5- سرعت حشک شدن بالا

6- اجرای سریع و راحت

روش مصرف

سطح کار باید عاری از هرگونه گرد و غبار، آلودگی و چربی باشد. قسمت هایی که احتیاج به زیرکاری دارد را با بتونه و سنباده کاری باید صاف و یکدست کرد.

برای استفاده از رنگ باید آن را با مقدار مناسب آب رقیق کرد. میزان ترکیب آب با پوشرنگ بنابر درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی متفاوت است. این رنگ با قلم مو، غلتک و پیستوله نیز قابل اجرا است. برای رسیدن به یک سطح یکنواخت و یکدست، بنابر سطح زير كار ممكن است حداقل ۲ تا ۳ مرحله اعمال رنگ مورد نياز باشد.

برای دریافت محصولات پارس بهار به قیمت درب کارخانه با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.پخش مستقیم رنگ ممتاز پارس بهار

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما