پخش عمده رنگ اتومبیلی کحالی

پخش عمده رنگ اتومبیلی کحالی

همانطور که می دانید رنگ خودرو در زیبایی و جلوه خودرو بسیار موثر است. شرکت بازرگانی رادین نماینده پخش عمده رنگ اتومبیل کحالی می باشد.که کلیه محصولات این برند معتبر را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند.

پخش عمده رنگ اتومبیلی کحالی

انواع رنگ اتومبیلی

روغنی: این نوع رنگ برای اتومبیل در گذشته مرسوم بوده است و امروزه زیاد کاربرد ندارد. قبل از اعمال رنگ می بایست پرایمر یا آستر روی بدنه فلزی ماشین اجرا شود و بعد و رنگ اصلی اجرا گردد.

متالیک: از ویژگی های رنگ متالیک این است که بغیر از لایه رنگ اصلی و آستر ، لایه دیگری به نام کیلر دارد که بعد از  آستری و رنگ اصلی بر روی سطح اعمال می گردد. در واقع اگر از کیلر استفاده نشود ماندگاری رنگ پایین می آید. از دیگر ویژگی های کیلر در رنگهای متالیک وجود پودر فلز در ترکیب آن می باشد. که سبب می گردد و انعکاس نور بیشتر شود و ظاهر اتومبیل درخشش بیشتری داشته باشد و زیباتر باشد.

فوری (سلولزی)

رنگ فوری دوام و ماندگاری بالایی دارد. و بعنوان رنگ نهایی استفاه می گردند. رنگهای فوری در برابر اشعه UV و حرارت مقاومت خوبی دارند و تغییر رنگ نمی دهند.

رنگ‌ صدفی

در رنگ‌های صدفی، کریستالهای سرامیکی جایگزین فلز می باشد.در واقع ذرات کریستال‌های سرامیکی همانند منشور می باشند و رنگ را به طیف‌های مختلفی دسته بندی می نماید و به همین علت از زاویه های مختلف، رنگ‌های گوناگونی نمایان می شود. این رنگ‌ها بسیار براق و درخشان هستند و نور را منعکس می‌کنند. در واقع پوشش دهی آسیب‌های کوچک و جزئی روی بدنه اتومبیل از مزیت های این نوع رنگ می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قیمت بالای آن می باشد و در رده بندی رنگ های لوکس قرار می گیرد.

رنگ بیس کوت:

یکی از انواع رنگ‌های مورد استفاده برای بدنه خودرو می باشد که محبوبیت بالایی دارد. معمولا بعد از اینکه رنگ بیس کوت استفاده شد، بر روی آن از یک لایه کلیر دوجزئی بهره می‌برند. کلمه بیس کوت به معنای پوشش پایه است که به‌دلیل همین قابلیت نامگذاری می‌شود. به‌طور کلی وظیفه اصلی این رنگ پوشش‌دهی به بدنه اتومبیل خواهد بود.همچنین قبل از اجرای بیس کوت یک لایه آستر رنگ خودرو کار می‌شود.

برای شرایط فروش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستیم

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما