قیمت هرگالن 4کیلوی مولتی کالر پارسه

قیمت هرگالن 4کیلوی مولتی کالر پارسه رنگ های مولتی کالر پارسه شامل تعداد زیادی پرک با رنگ های متنوع است که در یک بستر رنگی در کنار هم قرار گرفته اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت هرگالن 4کیلوی مولتی کالر پارسه

رنگ های مولتی کالر از جمله رنگ هایی هستند که با یک بار اجرا پوشش دهی کاملی داشته و نیاز به اجرای مجدد ندارند. استفاد ه از پرک های رنگارنگ در این رنگ باعث ایجاد جلوه‌ای جذاب، شاد و چشم نواز می شود.

رنگ های مولتی کالر پارسه به طور 100 درصد قابل شستشو هستند. می توان به راحتی این رنگ ها را با آب و حتی شوینده های اسیدی تمیز کرد. این رنگ در برابر نفوذ چربی ها مقاوم بوده و ماندگاری و دوام بالایی دارند.

محصولات پارسه پایه آب هستند و برای استفاده نیاز به حلال های شیمیایی ندارند، در نتیجه بدون بو هستند. این رنگ ها فاقد سرب و جیوه هستند، بنابراین هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند.

رنگ های مولتی کالر پارسه در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند و از چسبندگی بالایی بر روی سطوح برخوردار هستند. این رنگ ها به سطح مورد استفاده امکان تنفس می دهند و انعطاف پذیری بالایی داشته و پوسته پوسته نمی شوند.

مولتی کالر پارسه ذرات گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب نمی کتد و از آنجایی که فاقد مواد شیمیایی مضر است، ضایعاتش قابل بازگشت به طبیعت است.

رنگ های پارسه در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شوند و از آنجایی که بدون بو هستند، محیط رنگ آمیزی شده بلافاصله بعد از اجرای رنگ قابل استفاده است. اجرای این رنگ بسیار سریع و ساده بوده و با پیستوله قابل اجرا است.

این محصول که از لحاظ تنوع بصورت ساده و متایک در بازار عرضه می شود از فام های رنگبندی بسیار زیبایی برخودار است.بسته بندی ان فقط از نوع گالن و در حجم 4 کیلوی تولید می شود.

برای خرید رنگ های پارسه به قیمت درب کارخانه با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

قیمت هرگالن 4کیلوی مولتی کالر پارسه

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما