مرکز پخش زینک ریچ

مرکز پخش زینک ریچ پرایمر زینک ریچ بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید بوده و دو جزیی هستند. این آستری نوعی آستر کارگاهی برای حفاظت از سطوحی است که در شرایط آب و هوایی سخت و متغیر قرار دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز پخش زینک ریچ

زینک ریچ بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی لایه های اول سطوح فولادی و استیل است. در واقع این محصول حاوی درصد بالایی پودر روی بوده که سطح مورد استفاده را در برابر عوامل خورنده به صورت حفاظت کاتدی محافظت می‌کند. این محصول در صنعت به عنوان آستری برای پوشش های ضد خوردگی استفاده گسترده ای دارد. معمولاً این پرایمر  با لایه‌ای از پوشش رویه اپوکسی یا پلی اورتان بعنوان سیستم پوشش محافظ فلزی انتخاب می‌شود. این آستر چسبندگی مناسبی به روی سطوح فلزی دارد.

ویژگی های زینک ریچ اپوکسی

1- پوشش اولیه مناسبی برای سطوح فلزی است.

2- استفاده برای زیرسازی انواع رنگ ها

3- چسبندگی عالی به سطح مورد استفاده

4- جلوگیری و محافظت از خوردگی

5- مقاوم در برابر ضربه و سایش و تغییرات جوی

زینک ریچ در صنایع گسترده ای از جمله پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در رنگ‌آمیزی سازه‌های فلزی، سطوح خارجی مخازن و لوله‌ها، در محیط‌های صنعتی و دریایی، بدنه و عرشه کشتی‌ها. تأسیسات تصفیه فاضلاب و فرآیندهای شیمیایی و سکوهای فراساحلی نیز استفاده میشود. قابل ذکر است این پوشش به تنهایی برای غوطه وری در محلول های اسیدی و بازی مناسب نمی باشد.

برای تهیه بهترین برندهای زینک ریچ با مناسب ترین قیمت با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

مرکز پخش زینک ریچ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما