بهترین درزگیر چوب و MDF

بتونه فارما بهترین درزگیر چوب و MDF بتونه فارما محصول کشور ترکیه است. این بتونه  از بهترین مواد اولیه تهیه می شود و از اساسی ترین موارد در رنگ آمیزی سطوح چوبی است.
کیفیت بالای این محصول باعث شده است تا در بین استاد کاران از محبوبیت ویژهای برخوردار باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

  بتونه فارما بهترین درزگیر چوب و MDF

  بتونه فارما بهترین درزگیر چوب و MDF

این محصول بر پایه رزین‌های اکریلیک تهیه می‌شود و برای درزگیری و مسطح و هموار کردن سطح چوبی استفاده می‌شود. بتونه فارما برای زیرسازی رنگ‌های پلی‌اورتان گزینه‌ای مناسب است. بتونه فارما بسیار نرم بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. محصول نیاز به ماده افزودنی ندارد و آماده مصرف است. این بتونه برای زیرسازی و بتونه‌کاری انواع سطوح چوبی و MDF قبل از رنگ‌آمیزی بسیار مناسب است و علت این انتخاب را می‌توان سرعت خشک‌شدن بالا، چسبندگی عالی بر روی سطح و سنباده خوری عالی سطوح مورداستفاده دانست.

بتونه فارما از قدرت پرکنندگی و چسبندگی بالایی برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود تا درزها، شکاف‌ها و منافذ موجود روی سطح به‌راحتی پر شود. این بتونه سازگاری مناسب و خوبی با رنگ‌ها و آسترهای پلی‌اورتان و رنگ‌های فوری و روغنی دارد. این بتونه در انواع بسته‌بندی 1 کیلویی، 3 کیلویی و 20 کیلویی در بازار موجود است

یکی از مراکز عمده پخش این بتونه بازرگانی رادین است که این محصول را با قیمت مناسب در احتیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

بهترین درزگیر چوب و MDF

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما