خرید اسپری رنگ دوپلی کالر با قیمت عمده

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر با قیمت عمده برای خرید و اطلاع از قیمت اسپری های دوپلی کالر با شرکت بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

نمونه رنگ های تولید شده در شرکت دوپلی کالر بر اساس کد رنگ های استاندارد جهانی رال می باشد. در سال های اخیر دوپلی کالر اقدام به تولید انواع اسپری های صنعتی نیز کرده است.

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر با قیمت عمده

اسپری رنگ های دوپلی کالر روی سطوح مختلفی مانند سنگ و چوب و فلز قابل استفاده است. استفاده از این اسپری باعث می شود تا سطح فلز در برابر زنگ زدگی تا حدودی مقاوم شود. استفاده از این اسپری ها  یک سطح زیبا و درخشان را بر روی سطح ایجاد می کند.

از دلایل عمده استفاده از این برند، میتوان به کیفیت بالایی که دارد و تنوع رنگی بسیار گسترده ای که در انواع مشاغل و صنایع و مصارف هنری دارد اشاره کرد. از نظر ساختاری از جمله اسپری های اکرلیکی می باشد که استاندارد رنگ رال را رعایت نموده است و با برند اسپری رنگ رال به بازار عرضه می شود. این اسپری ضمن استفاده آسان، سرعت اجرای بالایی داشته و در کوتاه‌ترین زمان می‌توان تغییر رنگ مورد نظر را بر روی هر نوع سطحی ایجاد کرد. از میان شرکت‌های تولیدی بسیاری که انواع اسپری را تولید و روانه بازار می‌کنند، اسپری دوپلی کالر را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین و با کیفیت‌ترین اسپری‌های رنگ معرفی کرد.

مزایای استفاده از اسپری دوپلی کالر

علاوه بر موارد ذکر شده برخی دیگر از  ویژگی های این اسپری عبارتند از

1- مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی اعم از سرما و گرما و رطوبت. این اسپری با تغییر درجه دما و یا وجود رطوبت زیاد حالت رنگ پذیری خود را به هیچ عنوان از دست نمی دهد.

2- چسبندگی بسیار بالا بر روی انواع سطوح فلزی، پلاستیکی، چوبی و …

3- سرعت خشک شدن بالا از دیگر مزایای استفاده از این اسپری است که هم باعث راحتی کار می شود و هم باعث افزایش سرعت عملکرد.

4- ایجاد سطحی  یکدست و یکنواخت بر روی سطوح

5- تنوع رنگی بسیار بالا

6- غلظت و پوشش دهی بالا نسبت به سایر اسپری های موجود

7- مقاومت بالا در برابر اشعه UV

8- مقاومت در برابر خراشیدگی و ضربه

9- مقاومت بالا در برابر رطوبت و شرایط محیطی متغیر

کاتالوگ رنگی اسپری دوپلی کالر دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. در این کاتالوگ انواع رنگ های مات و براق وجود دارد و از رنگ طلایی یا نقره ای تا رنگ سبز را می توانید، مشاهده کنید. در میان محصولات این برند، اسپری کیلر مات و براق، رنگ آستر، رنگ فلورسنت نیز وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز و نوع کار اسپری را انتخاب کرد.

موارد کاربرد و استفاده اسپری دوپلی کالر

اسپری‌های دوپلی کالر با داشتن ترکیبات شیمیایی خاص و منحصر به فرد و پیگمنت رنگ بالا، برای رنگ آمیزی هر سطحی مناسب می‌باشند. با اسپری رنگ دوپلی کالر می‌توان سطوحی مانند؛ شیشه، چوب، پلاستیک و فلز را به خوبی رنگ آمیزی کرد. این اسپری‌ها علاوه بر قابلیت استفاده در کارهای هنری در مصارف صنعتی و ترمیم خودرو نیز بسیار کارآمد و با کیفیت عمل می‌کنند.

برای اطلاع از خرید و استعلام قیمت اسپری دوپلی کالر با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر با قیمت عمده

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 1 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما