خرید رنگ پلی اورتان

خرید رنگ پلی اورتان رنگ پلی اورتان یکی از انواع رنگ های صنعتی است. این رنگ ها از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و در انواع براق، نیمه براق و مات تولید و به بازار عرضه می شوند.

خرید رنگ پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان به عنوان یک پوشش دهنده بسیار عالی عمل می‌کنند. با توجه به نوع آن قابل استفاده بر روی انواع سطوح چوبی و فلزی و… است. به نوعی این رنگ به عنوان لایه نهایی(top coat) بر روی سطوحی که در معرض مستقیم تابش خورشید یا شرایط آب و هوایی متغیر قرار دارند استفاده می شود.

رنگ های پلی اورتان به خاطر ویژگی های خاصی که دارند در بسیاری از صنایع به طور گسترده استفاده می شوند. این محصول حتی در درجه حرارت پایین نیز به صورت خشک می شود. در برابر ضربه و سایش از مقاومت بالایی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این رنگ عدم تغییر رنگ در برابر مواد شیمیایی و نور خورشید است. این ویژگی ها باعث استفاده رنگ های پلی اورتان در پوشش دهی نرده های آهنی، ماشین آلات قعطات خودرویی. رنگ آمیزی انواع مبلمان های فلزی قطعات ABS فایبر گلاس و آلومینیوم گالوانیزه شده است.

رنگ های پلی اورتان از قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح برخوردار هستند، بنابراین می توان این رنگ ها را به عنوان لایه ای محافظ برای انواع سطوحی که در برابر عوامل مخرب محیطی،مانند رطوبت یا نور، باران های اسیدی قرار می گیرند در نظر گرفت.

ویژگی های رنگ پلی اورتان

پلی اورتان ها دارای ویژگی های فراوانی هستند که برخی از آنها عبارتند از:

1- برخورداری از چسبندگی بالا بر روی سطح مورد استفاده
2- مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی
3- مقاومت عالی در برابر تابش مستقیم نور خورشید
4- مقاوم در برابر شرایط متغیر جوی مانند سرما گرما و یخ بندان
5- ایجاد سطحی یکپارچه و یکنواخت و جذاب
6- دارای تنوع رنگی بالا و گسترده
7- مقاوم در برابر ضربه و سایش
8- مقاومت بالا در برابر گچی شدن

9- دوام و ماندگاری بالا

پلی اورتان ها به عنوان لایه نهایی بر روی رنگ های اپوکسی مورد استفاده قرار می گیرند. و براقیت و زیبایی خاصی به سطح مورد استفاده می دهند. این محصول به عنوان لایه نهایی بر روی پل ها، تانکرها و کشتی ها استفاده می شود.همچنین به خاطر استحکام بالایی که دارد قابل استفاده در کف پوش ها بیمارستان ها و محیط های بهداشتی نیز هستند.

اگر می خواهید بهترین نوع این محصول را با قیمتی ارزان خریداری کنید کافی است که این وب سایت را به خاطر بسپارید و با سفارش این محصول به فروشندگان اصلی، بهترین نوع رنگ پلی اورتان را با قیمتی مناسب و ارزان سفارش دهید و خیلی راحت آن را دریافت کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش بازرگانی رادین بهره‌مند شوید.

خرید رنگ پلی اورتان

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما