خرید زینک اتیل سیلیکات در تهران

خرید زینک اتیل سیلیکات در تهران خرید و فروش پرایمر زینک اتیل سیلیکات  با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی، توسط شرکت بازرگانی رادین انجام میشود.

زینک اتیل سیلیکات یک ترکیب شیمیایی است که در برخی صنایع به عنوان ماده‌ای مفید به کار می‌رود. این ترکیب در صنایع پوشش‌دهی فلزات، اتصالات الکتریکی و فرآیند ضد زنگ کردن مواد مصرف می‌شود.

خرید زینک اتیل سیلیکات در تهران

زینک اتیل سیلیکات یک ترکیب شیمیایی است که در برخی صنایع به عنوان ماده‌ای مفید به کار می‌رود. این ترکیب در صنایع پوشش‌دهی فلزات، اتصالات الکتریکی و فرآیند ضد زنگ کردن مواد مصرف می‌شود. پس از اعمال یک لایه با ضخامت ۷۰ میکرونی، پودر روی موجود در این پرایمر با مکانیزم حفاظت کاتدی سطح را در مقابل عوامل خورنده محیطی و سایشی محافظت می کند.

کاربردها:

زینک اتیل سیلیکات در صنایع مختلفی مانند صنایع فولادسازی، صنایع خودروسازی، صنایع الکترونیکی و صنایع پوشش‌دهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب در ساخت قطعات و اتصالات الکتریکی، تولید ضد زنگ و پوشش‌دهی فلزات، ساخت قطعات خودرو و مواد شیمیایی و همچنین در تولید نانوذرات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر کاربردهای زینک اتیل سیلیکات می‌توان به استفاده در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد. در این صنعت، این ترکیب شیمیایی به عنوان یک پوشش ضد زنگ و ضد خوردگی برای قطعات فلزی و نیز به عنوان یک ماده پایه برای پوشش‌های ضدآب و ضد آتش استفاده می‌شود.

به طور کلی این ترکیب برای پوشش دهی و محافظت از

سازه های فلزی نظیر پل‌ها، سوله های صنعتی، پوشش سطحی تجهیزات به کار رفته در صنایع نفت و گاز

تجهیزات غوطه ور در آب و سازه های دریایی کاربرد گسترده ای دارد.

ویژگی ها

1- یکی از برترین ویژگی های زینک اتیل سیلیکات، خشک و سخت شدن این ترکیب توسط رطوبت است.بنابراین بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های شرجی و گرم می باشد.

2- این ترکیب از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است.

3- زینک اتیل سیلیکات قادر به تحمل دما تا 400 درجه سانتی گراد بوده و انتخابی مناسب به عنوان لایه اولیه برای استفاده در سیستم های مقاوم حرارتی است.

4- مقاوم در برابر رطوبت و آب

5- مقاوم در شرایط سخت شیمیایی مانند اسیدها و قلیاها

مزایا:

یکی از مزایای زینک اتیل سیلیکات این است که به دلیل دارا بودن خاصیت ضد زنگ، محصولات پوشش‌دهی شده با این ترکیب در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند.

علاوه بر کاربرد زینک اتیل سیلیکات در صنایع مختلف، این ترکیب شیمیایی همچنین در صنایع مرتبط با محیط زیست نیز به کار می‌رود. به عنوان مثال، پوشش‌دهی اجسام فلزی با این ترکیب، می‌تواند به عنوان یک روش جلوگیری از خوردگی و آلودگی محیط زیست به دلیل فرسایش و دگرگونی اجسام فلزی در شرایط مختلف استفاده شود.

همچنین، زینک اتیل سیلیکات به عنوان یک عامل پایدار کننده در رنگ‌ها و رزین‌های مختلف نیز به کار می‌رود. به این صورت که با افزودن این ترکیب شیمیایی به رنگ‌ها و رزین‌ها، مقاومت و ماندگاری آن‌ها در برابر خوردگی و فرسایش افزایش می‌یابد.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

خرید زینک اتیل سیلیکات در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما