خرید عمده رنگ کولتار اپوکسی

خرید عمده رنگ کولتار اپوکسی کولتار اپوکسی ضخامت کاربردی مناسبی را در یک، یا دوبار اجرای رنگ به وجود می آورد. این رنگ برای حفاظت سطوح بتنی و فلزی در طیف گسترده ای از محیط های صنعتی و دریایی قابل استفاده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید عمده رنگ کولتار اپوکسی

کولتار اپوکسی نوعی محافظ سیاه رنگ است که در محیط هایی که دارای خورندگی بسیار بالا هستند کاربردی مفید دارد. از این محصول عمدتا در دو نوع رنگ یا پوشش برای حفاظت از سیستم های زیر زمینی، خطوط لوله، تجهیزات و تاسیسات تصفیه آب و مخازن و سایر ادوات در برابر رطوبت استفاده می کنند. این رنگ دو جزئی بوده و از ترکیب رزین های اپوکسی و قطرات زغال سنگ به دست می آید. کولتار اپوکسی از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار بوده و چسبندگی بسیار بالایی بر روی سطح مورد استفاده دارد.

کاربرد رنگ کولتار اپوکسی

این رنگ در محیط های گوناگونی قابل استفاده است. مانند، استفاده در محیط های خورنده، پالایشگاه ها و لوله های مدفون در خاک، مخازن تصفیه فاضلاب و پسماند و مخازن نگهداری مواد شیمیایی. این محصول به خاطر مقاومت بالایی که دارد برای لاینینک مخازن در محیط های غوطه ور در آب شور و دریا و محلول های نمک و نفت خام گزینه ای مناسب است. کولتار را می توان به راحتی با قلم مو، غلتک یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر اجرا کرد. قبل از اجرای رنگ باید سطح از هر گونه چربی و سایر آلودگی ها پاک شود.نقاطی که جوشکاری شده اند را با استفاده از سنباده صاف و صیقلی شود. از دیگر ویژگی های این رنگ می توان به صرف اقتصادی که دارد اشاره کرد. در صورت اجرای درست برای مدت ها سطح مورد نظر از آسیب و خورندگی خفظ می شود.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده است تا بهترین برندهای کولتار اپوکسی را با مناسب ترین قیمت و به راحتی در اسرع وقت تهیه نمایید.

خرید عمده رنگ کولتار اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما