خرید پرایمر زینک اتیل

خرید پرایمر زینک اتیل سیلیکات پرایمر زینک اتیل سیلیکات نوعی آستری بر پایه رزین اتیل سیلیکات است که به وسیله پودر روی غنی می شود. این پرایمر در برابر رطوبت، شرایط محیطی سخت، سایش و ضربه مقاومت بالایی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پرایمر زینک اتیل سیلیکات

پرایمر زینک  از سطوح آهنی در برابر خوردگی حفاظت می‌کند. این پرایمر در شرایط محیطی خورنده می‌تواند به صورت تک لایه و یا به عنوان پرایمر در سیستم های رنگ آمیزی سه لایه (در شرایط محیطی بسیار خورنده) اجرا شود.  یکی از مهمترین ویژگی های  این رنگ، سخت شدن توسط رطوبت است. در نتیجه در محیط های شرجی و گرم براحتی قابل استفاده بوده و از مقاومت شیمیایی مطلوب، ضد حلال و مقاومت در برابر اشعه خورشید برخوردار است. گزینه ای مناسب جهت  استفاده  برای سطوح غوطه ور با PH بین 9-5 است. حداکثر دمای قابل تحمل این پرایمر، 400 درجه سانتیگراد است که باعث می شود در سیستم های مقاوم حرارتی به عنوان لایه اولیه به کار رود. اتیل سیلیکات، از خوردگی سطوح خارجی مخازن، ساختار فولادی پل ها، پتروشیمی‌ها، ‌پالایشگاه‌ها، مخازن نگهداری سوخت محافظت می کند و از  تانکر‌های محتوی حلال و مواد‌شیمیایی، بدنه وسایل تأسیسات دریایی و سکو‌های خارج از آب نیز در برابر حوردگی  محافظت می‌کند. توجه به این نکته ضروری است که آستر اتیل سیلیکات برای محیط‌های اسیدی و قلیایی مناسب نمی‌باشد. و استفاده از آن در ضخامت‌های بالاتر از ۱۲۵ میکرون بدلیل احتمال ایجاد ترک بر روی آن توصیه نمی‌شود.

برخی از ویژگی های بارز این محصول عبارتند از:

1- چسبندگی عالی به سطح فلز
2- مقاومت عالی در برابر عوامل خوردگی جوی
3- مقاوم بودن  در برابر حلالها
4- تحمل حرارت و دما تا ۴۲۰ درجه سانتی گراد.

 

 

این پوشش برای حفاظت سازه‌ها از خوردگی در صنایع شیمیایی، کاغذسازی، محیط‌های ساحلی، پالایشگاهی و محیط­های دریایی پیشنهاد می‌شود

 

برای تهیه و خرید بهترین برندهای پرایمر زینک اتیل سیلیکات می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

خرید پرایمر زینک اتیل سیلیکات

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما