فروش عمده رنگ اپوکسی

رنک فروش عمده رنگ اپوکسی رنگ اپوکسی یکی از انواع رنگ هایی ست که کاربردهای خاص و متفاوتی دارد. از با دوام ترین و سخت ترین رنگ های موجود در صنعت رنگ است. و با توجه به ویژگی هایی که دارد در زمینه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد

فروش عمده رنگ اپوکسی

رنگ های اپوکسی دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و درنتیجه به راحتی میتوان هر رنگی را که مایل هستیم انتخاب کنیم و در زمینه مورد نظر از آن استفاده کنیم.
رنگ های اپوکسی از مقاومت بی نظیری برخوردار هستند و در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم هستند. اپوکسی ها در ضخامت های متفاوتی قابل استفاده هستند. این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و گزینه ای مناسب برای استفاده در اماکن پر تردد هستند. از طرفی به دلیل ترکیب رنگی و براقیتی که دارند جلوه ای زیبا و درخشنده به سطح مورد استفاده می دهند.
این رنگ ها ضد اسید هستند و در برابر مواد اسیدی و شیمیایی مقاومت بالایی دارند. به دلیل انعطاف پذیری، ضد ضربه بودن و مقاومت در برابر مواد شیمیایی گزینه ای مناسب برای محافظت و پوشش دادن تجهیزات و تأسیسات صنعتی هستند.

مزیت های استفاده از رنگ های اپوکسی

1- این رنگها در برابر فشار گرما سرما مواد شیمیایی و آب مقاومت بالایی دارند.
2- به دلیل مقاومت دوام و ماندگاری بالایی که دارند از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند
3- رنگ های اپوکسی از دوام و ماندگاری بالایی در برابر شرایط متغیر جوی و عوامل محیطی برخوردار است
4- مقاوم در برابر ترک برداشتن
5- غبار گریز و آب گریز این رنگ ها با ایجاد یک لایه محافظ سطح را ضد غبار و آب نی کنند و به نوعی از سطح مورد استفاده در برابر هر ماده خارجی محافظت می کنند.
6- به دلیل ایجاد یک سطح صاف و هموار تنیز کردن سطوح بسیار راحت و ساده است.
7- مقاوم در برابر حرارت و آتش این رنگ ها دیر شعله ور می شوند. در نتیجه انتخابی ایده آل برای انبار ها و حتی خطوط هوایی تجاری هستند.
8- مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت
9- قابل شستشو بوده و در برابر مواد شوینده مقاومت خوبی دارد.
10- جذابیت ظاهری و ایجاد سطحی براق که باعث افزایش روشنایی مناطق داخلی می شود.
11- ماندگاری بالا به دلیل ایجاد سطحی یکدست و بدون درز
12- چسبندگی بالا به سطح مورد استفاده و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و شیمیایی
13- به دلیل خاصیت ضد خوردگی که دارند و محافظت از سازه ها در برابر عوامل مخیطی و شیمیایی انتخابی ایده آل برای سازه های صنعتی و دریایی هستند.

رنگ های اپوکسی دو جزئی هستند. این رنگ ها بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید هستند. این محصول را هم می‌توان به عنوان لایه میانی استفاده کرد و هم می توان به عنوان لایه نهایی در برخی از سیستم ها به کار برد.
اپوکسی ها را می توان بر روی سطوح بتنی، چوبی، فلزی، اتاق های تأسیسات و موتورخانه هاف زیر زمین ها و کلیه سطوح و مکان هایی که نیاز به یک پوشش مقاوم با ماندگاری بالا دارند استفاده کرد.

موارد استفاده و کاربرد رنگ های اپوکسی

از این رنگ ها می‌توان به عنوان پوششی مناسب برای کف استفاده کرد. گزینه ای مناسب برای کف سرویس‌ها، پارکینگ ها، مکان های تجاری پر تردد می‌باشد. از این محصول برای رنگ کردن فولاد، زمین های بتنی، اسکلت‌ها مخصوصا در کارهای ساختمانی، سطوح فلزی که در محیط باز، تاسیسات دریایی و زیردریایی، خط های لوله و مخزن‌های فلزی،برای خط های لوله و مخزن‌های فلزی ، کانال های محیط‌های صنعتی استفاده فراوانی می‌شود.

نکته قابل توجه در مورد رنگ اپوکسی این است که این رنگ مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید ندارد و در صثورت استفاده در محیط هایی که در معرض مستقیم تابش نور خورشید هستند، باید از رنگ های پلی اورتان به عنوان لایه نهایی استفاده کرد.

هنگام  استفاده از این رنگ سطح باید کاملا خشک و عاری از هرگونه آلودگی، چربی و گرد و غبار باشد. سند بلاست کردن سطح قبل از اعمال لایه رنگ اپوکسی توصیه می شود.حتما قبل از اجرای رنگ گرد و غبار ناشی از سند بلاست باید پاک شود.

رنگ های اپوکسی از دو جز A (رنگ اصلی) و B (هاردنر) تشکیل شده اند که این دو جز را باید با نسبت اختلاط پیشنهاد شده توسط تولیدکننده در یک ظرف ریخته و بوسیله یک همزن با دور پایین (حداکثر 100 دور در دقیقه) به مدت 4 الی 6 دقیقه هم زده تا مخلوط شوند. برای رقیق کردن این رنگ باید از تینر مخصوص این رنگ که تینر اپوکسی است استفاده کرد.

صنعت رنک ایران در سال های اخیر در زمینه تولید رنگ های اپوکسی موفقیت چشمگیری به دست آورده است. رنگ های اپوکسی با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و در نتیجه نیز قیمت های متفاوتی دارند. برای تهیه عمده رنگ های اپوکسی با بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

فروش عمده رنگ اپوکسی

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما