فروش عمده واش پرایمر

فروش عمده واش پرایمر واش پرایمر اپوکسی نوعی آستر است برای رنگ آمیزی سطوح که چسبندگی رنگ بر روی آنها ضعیف است.

فروش عمده واش پرایمر

واش پرایمر به عنوان اولین لایه بر روی سطوح فلزی استفاده می‌شود. این پرایمر از خواص ضد خوردگی بالایی برخوردار است و از سطوح گالوانیزه، مس و  آلومینیوم در برابر خوردگی به خوبی محافظت کرده و مقاومت این سطوح را افزایش می‌دهد. این آستر باعث افزایش چسبندگی پوشش های مرسوم بر روی سطوحی که چسبندگی بر روی آنها ضعیف است می‌شود.

واش پرایمر نوعی پرایمر سنتزی و دو جزئی است که شامل زینک کرومات یا فسفریک اسید است. این محصول به سرعت خشک می‌شود و لایه ای سخت و چسبنده بر روی سطح مورد استفاده به وجود می آورد و به عنوان لایه اول  و آستری در رنگ آمیزی  قابل اجرا است. چسبندگی بالایی بر روی سطوح غیر آهنی مانند آلومینیوم، مس و سطوح گالوانیزه دارد. استفاده و کاردبرد این پرایمر ساده و آسان بوده و ظاهری یکنواخت و مات بر روی سطح ایجاد می‌کند و باعث افزایش بهره‌وری پوشش رنگی و افزایش مقاومت در برابر تغییرات جوی می‌شود. این پوشش ه با سطح فلز واکنش انجام داده و در نتیجه سطح تماس افزایش یافته و رنگ روی سطح بخوبی می چسبد. واش پرایمر می باید در ضخامت کم و بین 15-10 میکرون اعمال شود. به کار بردن این محصول باعث افزایش بازدهی و بالا رفتن کیفیت رنگ آمیزی می‌شود.

ویژگی ها و خواص واش پرایمر

1- ایجاد ظاهری مات و یکنواخت

2- چسبندگی بالا

3- سرعت خشک شدن بالا

4- خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب

5- اجرای سریع و راحت

6- داشتن چگالی پایین و وزن پایین بعد از اجرا

موارد مصرف واش پرایمر

بعاضی از موارد مصرف واش پرایمر عبارتند از:

1- صنایع فلزی

2- صنایع برق و آلومینیوم

3- دکل های مخابراتی برق و تیرهای گالوانیزه

4- ورق های فلزی گالوانیزه

واش پرایمر با غلتک، قلم مو و اسپری بدون هوا و اسپری هوا به راحتی قابل اجرا است. قبل از اجرا باید سطح را کاملا تمیز کرد. واش پرایمر در دو ظرف مجزا بسته بندی می‌شود. هنگام استفاده دو جز را با توجه به نسبتی که در برگه اطلاعات فنی محصول وجود دارد باید ترکیب کرد و کاملا هم زده تا به خوبی با هم ترکیب شوند.

بازرگانی رادین بعنوان نمایندگی فروش انواع محصولات رنگ های صنعتی در خدمت مشتریان گرامی می باشد. تنها با یک تماس می توانید تا ضمن دریافت مشاوره محصول را در اسرع وقت و با قیمت و کیفیت عالی دریافت نمایید.

فروش عمده واش پرایمر

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما