فروش مستقیم روغن الیف بتونه طلایی

فروش مستقیم روغن الیف بتونه طلایی روغن البف از مرغوب ترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می شود. این روغن برای ایجاد قوام مناسب و چسبندگی ذرات بتونه، به آن افزوده می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مستقیم روغن الیف بتونه طلایی

روغن الیف (روغن بتونه) برای تهیه بتونه مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه رنگ های روغنی به خورد گچ برود، ابتدا باید روی سطح از روغن الیف استفاده کرد. این روغن برای اشباع سطوح چوبی، قبل از رنگ آمیزی نیز قابل استفاده است. استفاده از این روغن باعث می شود تا ذرات گچ اگر سست باشند، پایدار شده و به هم بچسبند. به کار بردم روغن الیف باعث می شود تا منافذ موجود در سطح کار پر شود و یک سطح صاف و یکنواخت برای رنگ آمیزی ایجاد شود. استفاده از این روغن  و پر شدن منافذ باعث می شود تا موقع رنگ آمیزی، رنگ کمتری مصرف شود.

مصرف این روغن در بتونه باعث چسبندگی بیشتر ذرات بتونه می شود. استفاده از بتونه های رنگ روغن در زیرسازی گچ و چوب، سطح نهایی را کاملا صاف و صیقلی می کند. استفاده از روغن بتونه باعث استحکام و ایجاد چسبندگی بین لایه های بعدی رنگ می شود.

برای استفاده از این روغن نیاز به روش خاصی نیست. تنها کافیست این محصول را با پودر های بتونه و رنگ مورد نظر به میزان درست قاطی کرده و سپس با استفاده از کاردک و لیسه بر روی سطح مورد نظر استفاده نمایید.

برای تهیه این محصول به قیمت کارخانه و بدون واسطه با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

فروش مستقیم روغن الیف بتونه طلایی

 

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما