قیمت رنگ آکریلیک برای دیوار های داخلی

قیمت رنگ آکریلیک برای دیوار های داخلی رنگ های اکریلیک، یکی از محبوب ترین رنگ ها برای دیوارهای داخلی خانه ها هستند. برای اطلاع از قیمت رنگ آکریلیک برای دیوارهای داخلی و نما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سراسر کشور بدون مراجعه حضوری یکی از بهترین انتخاب ها تماس با کارشناسان فروش بازرگانی رادین است.

قیمت رنگ آکریلیک برای دیوار های داخلی

رنگ های اکریلیک، یکی از محبوب ترین رنگ ها برای دیوارهای داخلی خانه ها هستند. این رنگ ها بر پایه آب ساخته شده اند و دارای خصوصیات بسیاری هستند که آنها را به یکی از گزینه های مناسب برای تزئین دیوارهای داخلی تبدیل  میکند.

از آنجایی که رنگ های اکریلیک پایه آب هستند، بوی نامطبوعی که در رنگ های روغنی وجود دارد، در این رنگ ها کمتر احساس میشود. همچنین این رنگ ها به عنوان یکی از گزینه های پایدار و طولانی مدت برای تزئین دیوارهای داخلی استفاده میشوند.

رنگ های اکریلیک همچنین در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف در دسترس هستند، بنابراین شما میتوانید رنگی را انتخاب کنید که بهترین هماهنگی را  با دکوراسیون داخلی خانه شما ایجاد میکند. همچنین این رنگ ها در سه طیف مات، نیمه مات و براق در دسترس هستند، بنابراین شما میتوانید با استفاده از رنگ های مات دیوارهای داخلی خانه را حالتی طبیعی تر بدهید.

ویژگی رنگ های آکریلیک

از ویژگی های رنگ های اکریلیک میتوان به:

1- مقاومت بالا در برابر رطوبت،

2- خشک شدن سریع،

3- نفوذپذیری پایین،

4- مقاومت در برابر خوردگی،

5- مقاومت در برابر حرارت و اشعه UV،

6- بدون بو و سمی بودن،

7- قابل شستشو بودن،

8- مقاومت در برابر لکه های روغنی و چای

9- مقاومت در برابر خط و خش اشاره کرد.

با توجه به اهمیت روند پوشش دهی و تعمیرات ساختمانی در صنعت ساختمان، تولیدکنندگان رنگ های ساختمانی همواره در تلاش برای بهبود کیفیت و خصوصیات رنگ های خود هستند. در نتیجه، انتخاب رنگ مناسب برای هر نوع سطح ساختمانی، به خصوص در مواردی که این سطوح مورد تماس با عوامل مختلفی مانند آب، هوا، گرد و خاک قرار می گیرند، بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به ویژگی های مختلف رنگ های ساختمانی و نیازهای مختلف سطوح ساختمانی، تعدادی از رنگ های ساختمانی را می توان به عنوان رنگ های محبوب و پرکاربرد در صنعت ساختمان مطرح کرد.

رنگ‌های آکریلیک پایه آب نیز برای استفاده در استخرهای خارجی و داخلی مناسب هستند. این رنگ‌ها بسیاری از ویژگی‌های رنگ‌های پایه روغنی را دارند، اما در عین حال باعث کاهش بوی نامطبوع و تهویه بهتر هوا می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این رنگ‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، اشعه ماوراء بنفش و شرایط آب و هوایی نامناسب اشاره کرد. علاوه بر این، رنگ‌های آکریلیک پایه آب باعث تولید کمتر دی اکسید کربن و ترکیبات آلی فرار می‌شوند که به محیط زیست ضربه کمتری وارد می‌کند.

بازرگانی رادین با داشتن سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین شرایطی را فراهم کرده تا شما مشتریان عزیز بهترین برندهای رنگ های ساختمانی را به راختی و در اسرع وقت با قیمت مناسب تهیه کنید

قیمت رنگ آکریلیک برای دیوار های داخلی

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما