قیمت رنگ نسوز

قیمت رنگ نسوز رنگ های نسوز بر پایه رزین سیلیکون نسوز تولید می‌شوند. این رنگ ها پوششی مناسب برای محافظت از سطوحی هستند که در معرض حرارت های مداوم قرار می گیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت رنگ نسوز

رنگ های نسوز برای حفاظت از فلزاتی که در معرض حرارت مستقیم و غیر مستقیم حرارت قرار می گیرند، انتخابی مناسب هستند. رنگ های نسوز دامنه دمایی 200 تا 700 درجه سانتی گراد را تحمل می‌کنند و به صورت تک لایه بر روی سطوح فلزی و آستر حورده قابل اجرا هستند. این رنگ ها از چسبندگی بالایی بر روی سطوح برخوردار هستند و حالت رنگ پریدگی به خود نمی گیرند. از دیگر ویژگی های این محصول سختی و مقاومت آنها در برابر حرارت است و سطوح را در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند.

کاربرد رنگ های نسوز

از این رنگ ها برای رنگ آمیزی موتور خودرو و اگزوز، شومینه، بخاری، دودکش ها، اجاق گازها و حتی موارد مهمتر مانند بویلرها، لوله های انتقال تحت دمای بالا، کوره ها، پتروشیمی ها، پالایشگاه، مخازن تحت دما و … استفاده کرد. این رنگ ها به دلیل وجود رزین سیلیکونی و پیگمنت های نسوزی که دارند مقاومت بالایی در برابر بنزین و مواد شیمیایی و عوامل جوی دارند. این رنگ ها اغلب در دو فام نقره ای و سیاه موجود می باشند و قیمت آنها با توجه به درجه مقاومتشان در برابر حرارت متفاوت می‌باشد.

رنگ های نسوز با اسپری هوا، میکسر برقی یا بادی و قلم مو قایل اجرا هستند. این محصول در هر لایه با ضخامت 20 تا 30 میکرون قابل اجرا هستند. در سطوح بزرگ با مساحت بالا استفاده از پاشش ها و پیستوله توصیه می شود.

قیمت رنگ نسوز

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما