قیمت و خرید غلتک دکور

قیمت و خرید غلتک دکور غلتک (غلطک) همانند قلم مو ابزاری برای نقاشی است. که در اندازه و جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. استفاده از غلتک بسیار آسان است. به گونه‌ای که غیرحرفه ای ها نیز به راحتی و بدون نیاز به مهارت خاصی می‌توانند از غلطک برای انجام پروژه‌ها استفاده کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت و خرید غلتک دکور

 غلتک های دکور ترکیه، قابلیت کاربرد  با انواع رنگ های اکریلیک، روغنی و پلاستیک و حتی اجرای آستری را دارند و باعث بالا رفتن سرعت انجام کار می شوند. از دیگر مزایای استفاده از غلتک این است که پوششی یکدست و تمیز ایجاد می کند و دسترسی با این وسیله به نقاطی که دور از دسترس هستند بسیار راحت است .و نیاز به مهارت خاصی برای اجرا رنگ توسط افراد نداشته و یکی از مشکلات اساسی استفاده از قلم مو که شره کرده رنگ بود هنگام استفاده از غلتک کمتر وجود دارد. همچنین استفاده از این وسیله باعث می شود در آن واحد به سطح وسیع تری دسترسی داشته باشیم. استفاده از این وسیله علاوه بر راحتی کار باعث صرفه جویی در وقت می شود و بهترین انتخاب برای مواقعی است که با کمبود زمان مواجه هستیم. غلتک های دکور در اندازه های ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۲۵ قطور روغنی، ۲۵ قطور پلاستیک و مدیوم موجود هستند.

نکته قابل توجه در استفاده از غلتک ایت است که باید قبل از استفاده آب بندی شوند به گونه ای که ابتدا با استفاده از یک پرزگیر، یا چسب نواری، پرزهای اضافه و شل رول غلتک را گرفت  تا حین اجرای رنگ به سطح کار نچسبند. بعد از این مرحله رول غلتک را باید با آب شست. و پس از خارج شدن آب اضافی رول را باید با دستمال خشک کرد. هنگام اجرای رنگ، بهتر است رول غلتک کمی مرطوب باشد.

برای تهیه این محصول با قیمت ماسب با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

قیمت و خرید غلتک دکور

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما