مرکز خرید و فروش رنگ اکریلیک

مرکز خرید و فروش رنگ اکریلیک رنگ اکریلیک یکی از رنگ‌های پر استفاده است که کمترین آلودگی را دارد. این نوع رنگ قابلیت حل شدن در آب را دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز خرید و فروش رنگ اکریلیک

رنگ های آکریلیک دارای تنوع رنگی بالایی هستند. این رنگ ها برپایه آب هستند و برای رقیق شدن نیاز به هیچ گونه حلال شیمیایی ندارند. به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی بدون بو هستند و هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند.
همچنین رنگ‌های اکریلیک در غلظت‌های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند رنگ اکریلیک هنگامی که خشک می‌شود انعطاف پذیر بوده و  نفوذناپذیری و دوام خود را در برابر آب حفظ می‌کنند. این رنگ ها بعد از استفاده زود خشک می شوند و در برابر ضربه و سایش مقاوم هستند. این رنگ ها به دلیل انعطاف بالایی که دارند بر روی انواع سطوح سیمانی، گچی، صفحات کناف و … قابل استفاده هستند. رنگ اکریلیک نسبت به رنگ‌های سنتی مثل رنگ روغن،پلاستیک و آبرنگ جدیدتر است. رنگ اکریلیک قابلیت سرعت خشک شدن خوبی داردد رنگ اکریلیک خیلی بهتر از رنگ پلاستیک و روغنی می باشد.

برای تهیه بهترین و با کیفیت ترین برندهای رنگ های ساختمانی و  آکریلیک به صورت عمده با کارشناسان فروش بازرگانی رادین در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش خانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

مرکز خرید و فروش رنگ اکریلیک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما