مرکز فروش عمده انواع تینر روغنی

مرکز فروش عمده انواع تینر روغنی تینر روغنی از اصلی ترین حلال ها در صنعت رنگ است. این تینر برای رقیق کردن انواع رنگ هایی که برپایه رزین آلکیدی هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز فروش عمده انواع تینر روغنی

تینر روغنی مایعی شیمیایی است که در اکثر مواقع برای رقیق کردن رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. تینرها علاوه بر رقیق کردن رنگ ها، باعث افزایش سرعت تبخیر رنگ نیز می شوند. تینر روغنی با کیفیت به حفظ براقیت رنگ کمک می کند. این تینرها بویی شبیه به نفت دارند ودارای سرعت خشک شدن پایینی هستند. تینرهای روغنی تقریبا شفاف هستند و کمی رنگ شان به زردی متمایل است.

توجه به این نکته ضروری است که تینر را باید با توجه به نوع رنگ انتخاب کرد. انتخاب تینر مناسب بر ویسکوزیته رنگ، خاصیت برس خوری، سرعت خشک شدن و سایر خواص رنگ تاثیر دارد. تینر مورد استفاده بر خواص رنگ مورد استفاده و مدت زمان خشک شدن رنگ تاثیر به سزایی دارد.

میزان تینر مورد استفاده به هنگام ترکیب با رنگ به غلظت رنگ، سطح مورد استفاده، شرایط جوی و ابزاری که استفاده می شود بستگی دارد. به هنگام خرید تینر باید به قدرت حلالیت تینر، نقطه جوش، سرعت تبخیر تینر و شعله وری آن دقت کرد.

ارسال این محصول به کل کشور بدون هیچگونه محدودیت انجام می شود. بیشترین ظرف هایی که در بازار مورد استفاده قرار می گیرد لیتر و گالن است. تعداد پت های لیتر  در هر کارتن بین  16 تا 20 عدد است. در بسته بندی گالن هم تعداد موجود در هر کارتن 9 عدد است.

بازرگانی رادین شرایطی را فراهم کرده است تا تینر روغنی را در انواع بسته بندی لیتر، گالن و حتی حلب 20 لیتری با مناسب ترین قیمت در هر نقطه از ایران به راحتی دریافت کنید.

ارتباط با کارشناس فروش حانم مهندس مشهدیعلی

09129687673

021-66095900

 

مرکز فروش عمده انواع تینر روغنی

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما